Klachtenprocedure

Ben je niet tevreden over de door mij verleende zorg? Laat het mij dan direct weten, liefst schriftelijk. Ik neem jouw klacht serieus en wil de door jouw ervaren knelpunten samen oplossen in een persoonlijk gesprek. Het is ook in mijn belang om van jouw klacht te leren en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen in mijn werkwijze of praktijkvoering. Ik ga ervan uit dat we daar samen prima uitkomen.

Ben je na ons gesprek niet tevreden over de klachtenafhandeling, dan kun je schriftelijk een klacht indienen bij de klachtencommissie van de LVNT (www.lvnt.nl). Het klachtenformulier kan je bij de LVNT aanvragen: www/lvnt.nl/klachten

 


Je kunt het klachtenformulier verzenden naar vertrouwenscommissie@lvnt.nl.
De klachtenfunctionaris zal onderzoek doen naar jouw klacht en je eventueel met het formuleren van de klacht assisteren. Doel is om gezamenlijk (cliënt, Ayurvedische specialist en klachtenfunctionaris) tot een oplossing te komen.